Bejelentkezés

Ha elfelejtette a jelszavát, ide kattinva kérhet újat.
Mégse

Regisztráció

Erre a címre küldjük a regisztrációt megerősítő aktivációs linket.
Regisztrált már nálunk? Ha igen, ide kattintva bejelentkezhet!
Mégse

Hírlevél

Ne maradjon le a legjobb ajánlatokról, újdonságokról!
Iratkozzon fel hírlevelünkre!

HP Renew

Eredeti HP minőség és megbízhatóság, széles kínálat, teljeskörű garancia és support, kedvezőbb árak, mindez amiért előnyös számodra a HP Renew Program terméke! További információk »

Garancia

ÁLTALÁNOSSÁGBAN...

A Computer Outlet Kft. minősített HP szervízének (HP GOLD Authorised Service Provider) köszönhetően tudjuk az Önök számára biztosítani a HP PSG termékekkel (HP asztali számítógépek, notebook/laptop számítógépek, monitorok és ezek kiegészítői, alkatrészei) felmerülő garanciális, vagy garancián túli ügyintézését, illetve segítség nyújtását. Probléma esetén Önnek nincs más dolga, mint felvenni cégünkkel a kapcsolatot és biztos lehet benne, hogy az Ön gondját a lehetőségeinkhez képest a leghamarabb orvosolni fogjuk.

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy a HP Magyarország a garanciális javítások elvégzéséhez az alábbi adatok és dokumentumok megadását teszi kötelezővé, ezért kérjük ezeket mindenképpen hozza magával, illetve adja meg kollégánknak:

• Garanciajegy vagy számla (a termék gyári számának egyértelműen azonosíthatónak kell lennie)
• Ügyfél teljes neve vagy cégnév
• Ügyfél címe vagy cég székhelye
• Ügyfél elérhetőségei (telefonszám és e-mail cím)

FONTOS tudni, hogy jelenleg a HP consumer termékek (HP Pavilion és HP Gamer) garanciális ügyintézését a HP Magyarország kizárólagosan, központilag, saját ügyfélszolgálatán keresztül valósítja meg. Ezekhez a típusokhoz a magyar HP márkaszervízek nem képesek alkatrészt rendelni, sem ügyintézni, ezért a HP Magyarország külön kérésére nem áll módunkban befogadni az ilyen termékeket. Probléma esetén kérjük hívja az alábbi elérhetőségeket:
• HP Consumer termékek esetén (HP Pavilion, HP Gamer): +36.1.777.75.45
https://www8.hp.com/hu/hu/contact-hp/phone-assist.html

• HP Comercial termékek esetén (HP Pro, HP Elite): +36.20.66.999.66


JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK


A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 306-307. paragrafusa, valamit az 1978. évi 2. Törvény-erejű rendelet 6. paragrafus 1-es bekezdésében foglaltak, valamit a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben meghatározottak alapján a fogyasztót az alábbi jogok illetik meg: Kötelező jótállás időtartama a vásárlástól számított 12 hónap. A jótállás a termék fogyasztó részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a kereskedő, vagy annak meghatalmazottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre 12 hónapnál hosszabb jótállást vállal, a kereskedőnek kötelessége a vásárlónak azt továbbítani. Mobil számítástechnikai eszközök esetében a készülék részét képező akkumulátorra, AC adapterre a jótállás időtartama minden esetben 12 hónap, függetlenül a készülékre vállat jótállási időtől. Telepített szoftverre jótállás nincs.
A kötelező jótállás a következő fogyasztási cikkekre és valamennyi külön értékesített alkatrészre 3 hónap: (amennyiben a gyártó ettől eltérően nem rendelkezik)
• A 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet Mellékletében felsorolt termékeken kívül eső termékek, többnyire 10.000.- Ft bruttó érték alatt.
• Alkatrészek: akkumulátor, merevlemezes adattároló, optikai meghajtó, minden egyéb személyi számítógép alkatrész 20.000.- Ft bruttó érték alatt.
A kötelező jótállás a Magyar Köztársaság területén érvényes.


A jótállási igény a jótállási jeggyel vagy a terméket egyértelműen beazonosító adatokat tartalmazó számlával érvényesíthető (151/2003. IX.22 Kormány rendelet 4.§.) A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (Fogyasztó: a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy – Ptk.685§ d.) pont). Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, úgy a fogyasztói szerződés megkötését a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet 2. § alapján bizonyítottnak kell tekinteni. Ennek érdekében kérjük tisztelt vásárlóinkat, hogy őrizzék meg a befizetési bizonylatot is! Kérjük, hogy követelje meg a kereskedőt, hogy a jótállási jegyet szabályosan töltse ki! (kereskedő neve, címe, termék megnevezése, cikkszáma gyári szám, vásárlás vagy üzembe helyezés időpontja). A fogyasztó a kijavítási igényét a kereskedő által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. (151/2003. IX.22) Kormány rendelet 5.§.) A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre (151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet 5. §.) A kijavítást illetve kicserélést a lehető legrövidebb időn belül kell elvégezni, törekedni kell a 15 munkanapon belüli javításra, úgy hogy a fogyasztónak jelentős kényelmetlenséget ez ne okozzon. Kérjük, hogy a készülék használatba vétele előtt feltétlenül olvassa el a használati útmutatót. Amennyiben a fogyasztási cikk a vásárlásától (üzembe helyezéstől, számla kiállítási dátumától) számított három munkanapon belül meghibásodott, a kereskedő a fogyasztó kívánságára köteles azt kicserélni (hiánytalan csomagolás esetén), feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Három munkanapon túlmenően a jótállási jegyen szereplő feltételek az irányadóak.


Jótállási idő:

A jogszabályon alapuló, Új termékekre vonatkozó kötelező jótállás időtartama sávos elrendezésű:

10.000,- HUF - 100.000,- HUF-ig    1év,
100.001,- HUF - 250.000,- HUF-ig  2év,
250.001,- HUF felett  3év.

A HP Renew Program keretein belül értékesített termékekre minden esetben a gyártó által megadott garanciális feltétel érvényes.
A garanciális idő igény esetén bővíthető!

Ha a fogyasztó a jótállásra kötelezett termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A termék kijavításával, illetve a javítás idejével a jótállási idő meghosszabbodik, míg a kicserélt termék (vagy annak egy része) tekintetében a jótállás újraindul. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy a kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Amennyiben a kijavításra vagy cserére átvett termék javítását a kötelezett nem tudja 15 napon belül elvégezni, legkésőbb a 15. napon köteles értesíteni a fogyasztót a kijavítás várható elkészültének idejéről. Amennyiben az ily módon meghosszabbított határidő meghaladja a 30 napot, a 30. napot követő 8 napon belül köteles a forgalmazó a terméket kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.


Amennyiben a termék első javítása alkalmával a javító szolgálat megállapítja, hogy a termék nem javítható, a termék kicserélését vagy a vételár visszafizetését 8 napon belül teljesíteni kell. (nincs lehetőség árleszállítást felajánlani)

Ha a jótállás időtartama alatt a termék három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése (árleszállítás, kijavítás, kijavíttatás) hiányában – a negyedik alkalomnál a forgalmazó köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton (számla vagy nyugta) feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A kötelező jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait (különösen a szavatossággal összefüggő jogait) nem érinti. Amennyiben a fogyasztónak a jótállással kapcsolatos minőségi kifogását kötelezett nem, vagy nem megfelelően rendezte, a fogyasztó jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását kezdeményezni.

 

A jótállás alá tartozó termékek körét a 151/2003. (IX.22) Korm. rendelet melléklete tartalmazza.



Javítás helye:
A készüléket meghibásodás esetén a jótállási jegyen feltüntetett szervizben, vagy a vásárlás helyén, illetve a megfelelő szakszervizben személyesen lehet bejelenteni és leadni. Az üzemeltetés helyén kell megjavítani a rögzített bekötésű termékeket (amennyiben lehetséges), illetve azokat a termékeket, amelyek helyszíni garanciával vannak ellátva.
A 10kg-ot meghaladó termékek esetén, ha a javítás a helyszínen nem végezhető el, az el és visszaszállításról a szerviz gondoskodik.

A kereskedő jótállási felelősségének kizárása:
• Jótállási felelősség nem áll fenn, ha a kereskedő, vagy a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, idegen beavatkozás, helytelen szállítás vagy tárolás, elemi kár vagy egyéb a vásárlás után keletkezett külső tényező (pl. Szennyeződés, folyadék, áramingadozás) miatt következett be.
• A jótállás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen üzembe helyezés. A kijelzőn található, vagy idővel megjelenő pixeltökéletlenség a technológia tökéletlenségéből fakad, ezért erre sem jótállást, sem szavatosságot nem vállal a kereskedő. Ez alól kivételt képez, ha a gyártó máshogyan rendelkezik. Jótállás keretein belül javítható ilyen esetben a kijelző, ha azon legalább hat darab teljes pixeltökéletlenség keletkezik.
• A gyártó által előírt rendszeres ellenőrzéseket és karbantartásokat elmulasztották. A készülék üzembe helyezése és karbantartása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe, ezeket az ügyfél megrendelésére a szerviz külön díjazás ellenében vállalja.
• A meghibásodás nem normál elhasználódás vagy nem üzemszerű használat eredménye
• A meghibásodás nem eredeti, vagy a gyártó által nem jóváhagyott kellék vagy segédanyag használata miatt következett be. (Pl: univerzális AC adapter)
 

FONTOS TUDNI!
A gyártók hivatalos honlapján található garanciális időellenőrző alkalmazások a termék gyártási idejétől számítva jelenítik meg a garanciális időtartamot. Ezért itt a garanciális idő kezdeti és befejező dátuma eltér a tényleges garanciális időtől. Minden gyártó minden egyes termékére egyaránt vonatkozik, hogy a garanciális idő kezdete a számla kiállításának időpontjával egyezik meg. Így a jótállási idő minden esetben ettől az időponttól számítandó.

Szervizelés esetén a háttértárolókon tárolt adatokért sem a szerviz sem cégünk nem vállal felelősséget, biztonsági mentést nem végez!



Technikai kérdés vagy hibabejelentés esetén kérem, keressen minket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Computer Outlet Kft.

tel: +36.20.66.999.66 vagy +36.20.2.88.88.78
e-mail: info@computeroutlet.hu

 

 

Commercial kategóriák

notebook / laptop:
HP 240, HP 250, HP 255, HP Probook 430, HP Probook 435, HP Probook 435 x360, HP Probook 440, HP Probook 445, HP Probook 440 x360, HP Probook 450, HP Probook 455, HP Probook 470, HP Probook 630, HP Probook 635, HP Probook 635 Aero, HP Probook 640, HP Probook 645, HP Probook 650, HP Probook 655, Elitebook x360, HP Elitebook 830, HP Elitebook 835, HP Elitebook 830 x360, HP Elitebook 840, HP Elitebook 845, HP Elitebook 840 x360, HP Elitebook 850, HP Elitebook 855, HP Elitebook 865, HP Elitebook 1030 x360, HP Elitebook 1040 x360, HP Dragonfly, HP Elite Dragonfly, HP Elite Dragonfly Max, HP Zbook, HP Zbook Firefly, HP Zbook Studio, HP Zbook Power, HP Zbook Fury

Consumer kategóriák

notebook / laptop:
HP 14, HP 15, HP 17, HP 14s, HP 15s, HP Pavilion, HP Pavilion x360, HP Pavilion Aero, HP Pavilion Gaming, HP Omen, Omen by HP 16, Omen by HP 17, HP Spectre, HP Spectre x360, HP Envy, HP Envy 13, HP Envy 15, HP Envy 16, HP Victus 16
 

Termékajánlónk

  • Intel Core i5-1335U
  • 16 GB DDR5
  • 512 GB SSD
  • 14,0" WUXGA AntiGlare IPS
  • 36 hónap szerviz garancia
398 000 Ft
Megnézem
  • Intel Core i7-1255U
  • 16 GB DDR4
  • 1 TB SSD
  • 23.8" FullHD AntiGlare IPS
  • 36 hónap háztól házig garancia
349 000 Ft
Megnézem
  • Intel Core i3-1215U
  • 8 GB DDR4
  • 512 GB SSD
  • 15,6" FullHD AntiGlare IPS
  • 12 hónap szerviz garancia
118 000 Ft
Megnézem